Saturday, June 26, 2010

ULAMAK WAHABBI MASUK UMNO!

Bagi pak su kejadian ni tak la begitu pelik walaupun ada sesetengah org tu terkejut ngn kejadian ni. Kerana wahabi ia akan mencari tempatnya yang sesuai dengan fahaman dan aliran yang mungkin mereka boleh terapkan.

Kerana memandangkan umno sekarang semakin tenggelam maka puak wahabi cuba untuk lagi menenggelamkan umno dengan ajaran mereka yang terbukti di tolak oleh majoriti umat islam dunia.

Janganlah kita berasa hairan...krn umno skrg ni kalau cicar, semut, tikus apa jenis sekalipun yang ingin masuk umno mereka akan terima kerana untuk menyelamatkan bahtera hayat mereka.

dan akhir sekali tahniah la kepada puak wahabbi mujassimah yang mendakwa Allah duduk atas kerusi bahawa itu memang lubuk sesuai untuk anda hanyut bersama aqidah seat tersebut.

Sama-sama kita berhati-hati dan berwaspada dengan ancaman aqidah sesat wahabi yang mana tiada sesuatupun yang boleh diumpamakan kepada Allah, kerana Aqidah kita Ahlu Sunnah Wal Jamaah, Allah tidak menyerupai sesuatu.

Semoga wahabi akan lenyap di muka bumi ini kerana akidah mereka ini terbukti terkeluar dari Islam yang sebenar sebagaimana yang telah difatwakan oleh Ulamak Azhar yang mana mereka ini terkeluar dari Islam!

No comments:

Post a Comment